2011. március 30., szerda

Rango

Az általam már nagyon várt Rango, amit már jó ideje vártam. Szegény Rango rettenetesen csúnya de legalább vicces. Az animációs filmeket szeretem (nem 3D-ben) ám a western filmek nem igazán fognak meg.Régebben sokat láttam és örülök, hogy a Rango fejet hajt a klasszikus western előtt és ilyen remek filmet hozott össze.

Történetünk főhőse Rango egy házi kedvencként tartott kaméleon aki identitászavarral küzd. A sors beleszól életébe és elszakad az emberektől, egy sivatagban köt ki, ahol muszáj bátornak és talpraesettnek lennie, ha túl akarja ott élni, pedig ez a kedves kis (csúnya) gyík minden, csak nem bátor de ez változik a film során. A gyáva gyíkból bátor hős lesz, aki humorával lekenyerezi a nézőt, ám Por lakosságát nem nagyon mosolyogtatja meg. Kitűnik a tömegből és a város seriffje lesz. Rango megmenti a napot és happy end.

Nekem nagyon tetszett ahogyan vászonra vitték a zord kis város képét, ahogyan megalkották a western filmes jegyeket. A rendező Gore Verbinski volt. Az animációs film kis Karib tenger kalózait is tartalmazott, nyomokban és akkor még nem is beszéltem a zenéről, amit ki más komponálhatott volna, mint az egyik legjobb zeneszerző a világon, Hans Zimmer. Főhősünknek Johnny Depp adta hangját. Johnny Isteni, nincs ezen mit ragozni. Imádtam Isla Fisher hangját (bár csak utólag esett le kit is hallok tulajdonképpen) de legjobban Bill Nighy szinkronhangja lepett meg. Pont neki való szerep Jake karaktere.

A történet elég kiszámítható lett, amit általában nem díjazok, és a film vége kissé lapos lett, de ezeket leszámítva, nagyon is jó animációs film.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése