2011. március 20., vasárnap

Gulliver utazásai

Valahogyan éreztem, hogy nem lesz ez olyan jó film. Egy esélyt megérdemelt. Nem szeretem Jack Blacket és ezek után sem kedveltem meg, de sok jót hallottam a filmről. Nálam nem jött be. A történet nem lenne rossz, de maga a film lapos lett, unalmas, néhány poént és színészt leszámítva, semmi nem tetszett, még a soundtrack sem. Ez van.

Lemuel Gulliver egy new yorki újságnál dolgozik, postásként. Beleszeret egy kolléganőjébe, akinek azt hazudja, hogy vérbeli szerkesztő. Ezért Darcy (Amanda Peet) elküldi őt a Bermuda háromszöghöz. Úton odafelé hajótörést szenved és egy törpekirályságban köt ki, ahol elhiteti mindenkivel, hogy ő az Egyesült Államok elnöke. Szépen összebarátkozik az ott lakó népséggel majd bajba kerül mikor kiderül, hogy hazudott. Darcy hasonló helyzetbe kerül, ezért a kiskirályságból eltűnt Gulliver visszatér, hogy megmentse álmai hölgyét.

Sablon sztori, pedig reméltem, hogy sikerül valami újat kihozni belőle. Nem nagyon jött össze. Volt benne néhány jó poént, de többségében erőltetett poénokat láttam/hallottam a filmben. Továbbra sem sorolom Jacket a kedvenceim közé, ahogyan Jason Segelt sem. Az a szerelem ami a karaktere és Emily Blunt között volt, valami nevetséges. A nagy és híres Billy Connoly (Theodor király) aki egyébként az egyik legjobb komikus a világon, Gullivert jobban el tudta volna játszani. Szörnyű, hogy milyen karaktere volt. Az egyetlen pozitív dolog a filmben a Catherine Tate féle Isabelle királynő volt. Remek alakítás Catherinetől, mint mindig, jó volt a szereposztás, passzolt hozzá a karakter. Imádom. A Jinkset alakító James Cordent pedig alapból nem tudom hová tenni. Irritáló fazon, színésznek nem jó, de komikusnak és rendezőnek, producernek jobb. Valamiért a rendező, Rob Letterman sem tartozik a kedvenceim közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése